Ayam mempunyai empat kaki

Wednesday, September 22, 2010


Se ekor ayam yang mempunyai empat kaki menjadi perhatian ramai, ini berlaku di Atang Sandjaya Bodgor. Pemilik ayam itu Ate Hendrik, 29 tahun berkata “saya akan menjaga nya dan tidak akan menyembelihnya” kepada orang ramai yang datang mengunjungi nya.

Ate Hendrik, pemilik ayam unik itu mengatakan, perbezaan ayam miliknya mulai diketahui nya sejak ayamitu berusia empat bulan. Saat itu beratnya sudah tiga kilogram.

"Dua kaki terdapat di bahagian belakang, berhampiran bahagian dubur," kata Hendrik, Selasa lalu 21 September 2010.

Tambahnya lagi, ayam berkaki empat itu lebih kuat dan kerap terhindari dari berbagai jenis penyakit. Berbanding dengan ayam normal lainnya yang mudah diserang penyakit.

Ayam aneh itu dijaga dengan baik dan disediakan reban tersendiri. Panggilan ayam itu diberi nama "Geboy". "Mudah-mudahan saja, ayam ini membawa berkat dan kebaikan bagi saya," tegasnya. - Ayatullah Humaeni/Bogor

Perjalanan 2 syawal 1431 ke Kuala Rompin

Tuesday, September 14, 2010

Gambar rumah yang diubahsuai ke homestay

Pukul 6.24 pagi 2 syawal lalu, aku sekeluarga mula bertolak ke Kuala Rompin untuk menyambut hari kemenangan itu setelah sebulan berpuasa demi mempertabatkan bulan kerahmatan bagi kita di muka bumi ini.Ikuti seterusnya...

 
 
 
Orkes Gambos Penambang Muar 01 S Radziah -...

This mp3 found @ weblagu.com
Related Posts with Thumbnails
 
Copyright © Permata Wangi